Saturday, March 4, 2017

Groupe Kb Groupe Forex Malaisie

26/01/2017 CFD indeks de pada disediakan Dagangan untuk 24/01/2017 Forex4you mengucapkan kepada etun Semoga Selamat Tahun Baru Cina 20.01.2017 Sokongan Bahasa Melayu dan bahasa Cina kerja dari 07h00 ke 23:00 18/01/2017 Kemaskini de untuk akaun sen: baru pelayan dan lot meningkatkan maksimum untuk pesanan 13/01/2017 Perubahan jadual sesi perdagangan pada 16hb Januari 2017 23/12/2016 Selamat Hari Krismas dan Selamat Tahun Baru 23/12/2016 Jadual sesi Dagangan ada perubahan disebabkan oleh cuti Krismas dan Tahun Baru 30/11/2016 Langkah baru dalam Pembangunan Syarikat kami - Lesen Eropah 11/01/2016 Pertandingan Rakan Kongsi untuk Rantau Asie berjaya menamatkan, tahniah kepada Pemenang 22.08.2016 3000 USD untuk setiap peserta dalam 30 kesejuta perdagangan pada disalin Share4you Harian Vidéo Forex Untuk Niaga rakan Mengenai Syarikat Pendidikan First Floor, Mandar House, Johnsons Ghut , PO Box 3257, Road Town, Tortola, Iles Vierges Britanniques (mencari lebih Lanjut pada Hubungi Kami) Forex4you Hak Cipta 2.007 à 2.016, 2007-2017, E-Global Group Trade Finance, Inc. E-Global Group Trade Finance, Inc. adalah disahkan Dan dikawal selia oleh FSC de bawah Akta Sekuriti de Perniagaan Pelaburan, 2010 Lesen: SIBAL121027. Penyata Kewangan E-Global Trade Finance Group, Inc. Kahulan KPMG (BVI) Limited pada setiap tahun. Dagangan di pasaran Forex melibatkan risiko yang ketara, termasuk kehilangan sepenuh yang dilabur. Dagangan tidak sesuai untuk semua pelabur dan peniaga. Dengan meningkatkan levier, meningkatkan risiko juga (Notis Risiko). Perkhidmatan ini tidak tersedia untuk penduduk États-Unis, Royaume-Uni dan Jepun. Forex4you dimiliki dan dikendalikan oleh E-Global Trade Finance Group, Inc, BVI. Below est le message original écrit par Nokia1 de cari forum. Ce poste a été plus tard, déplacé à la carte cachée par cari forum8217s admin en raison de la raison inconnue OFX GlobalOFX ​​Groupe LtdIBS I8217ve rejoint ce courtier forex depuis près d'un an et I8217d aimer partager mon expérience here8230 OFX Global à IBS (et je crois en fait dans un La société qui changent simplement leur nom pour aucune raison, comment stupide suis-je 8230) jeu d'argent, IBS Financial La principale raison que j'ai écrit aujourd'hui est de prévenir nouveau venu, don8217t jamais penser que forex signifie de l'argent facile. C'est juste un autre schéma de Ponzi qui vous attirent en le croyant et vous font travailler plus dur pour eux en obtenant plus de personnes ou d'amis autour de vous dans le pyramid8230. Commencez à gagner de l'argent en assistant à quelques cours de base 1 journée organisée par un commerçant expérimenté Et la plupart des investisseurs dans IBS ne pas réellement poursuivre l'éducation de haut niveau. Si nous pouvions maîtriser le forex avec ces conditions, les titulaires d'un diplôme ou un master en finance ou marketing devraient se suicider IBS IBS J'étais si naïf de croire que l'IBS est le tournant dans ma vie8230 J'ai été si naïf de croire que les gens qui ont échoué Leur examen de l'école secondaire pourrait apprendre Forex8230 J'étais si naïf de croire que le gars qui m'a amené à été en fait essayer de m'aider financièrement 8230. Si vous lisez ceci maintenant et confrontez votre introducteur, les réponses que vous obtiendrez le plus probablement sont simples: 8220les jaloux vous lah rumeurs lah (that8217s ce que mon introducteur m'a dit aussi) donc i8217ll juste partager avec vous les gars et you8217ll être le juge. Depuis le premier jour où j'ai rejoint, tout ce que je sais était le courtier, OFX Global, a été basé en Nouvelle-Zélande. C'est la carte de visite qu'ils m'ont imprimée: OFX Global


No comments:

Post a Comment